Kontakta teamet

Du vill anmäla missbruk, personlig inforation, eller motsvarande i följande rapport:

Parkering ej okey

Rapporterat anonymt 21:01, söndag

De är ett stort problem de parkerar bilar efter hela huset vid Ormelånge så man knappt kommer förbi borde inte denna väg vara parkeringsförbud kommet de en större bil / lastbil så är de stopp . Denna bärgningsbil står där ofta . Vet inte att de är okey att stå så på vägen . Hoppas ni kollar detta . Med vänlig hälsning, Lena Bodebratt

valfritt

Gillar du inte formulär?

Du kan kontakta teknisk support på info@fixamingata.se.

FixaMinGata är en tjänst som tillhandahålls av Föreningen Sambruk, en förening med ca 150 medlemskommuner, med gemensamt intresse av e-tjänster. Du kan kontakta Föreningen Sambruk via post:

Föreningen Sambruk
Box 112
736 22 Kungsör

Föreningen Sambruks organisationsnummer är 802428-2785.