Du kan flytta runt med ditt tangentbord
plus
minus
vänster
höger
Placera en nål på kartan för att påbörja en ny rapport
mellanslag
Tryck på mellanslag igen för att anpassa platsen
mellanslag
Påbörja
rapporten här
Flytta
rapporten hit
Tillbaka till samtliga rapporter

Parkering ej okey

Rapporterat av mobile i kategorin Parkering och felparkering, anonymt 21:01, söndag

Skickades till Ale kommun, 4 minuter senare. FixaMinGata-ref: 52591.

De är ett stort problem de parkerar bilar efter hela huset vid Ormelånge så man knappt kommer förbi borde inte denna väg vara parkeringsförbud kommet de en större bil / lastbil så är de stopp . Denna bärgningsbil står där ofta . Vet inte att de är okey att stå så på vägen . Hoppas ni kollar detta . Med vänlig hälsning, Lena Bodebratt

RSS-flöde för uppdateringar till denna rapport Erhåll epost när uppdateringar ges till denna rapport

Uppdateringar

  • Hej och tack för din felanmälan. Det kommer att införas parkeringsförbud inom kort. Uppsättning av skyltar är beställda och de kommer förhoppningsvis upp i denna eller nästkommande vecka. Tack för att du använder FixaMinGata. Hälsningar Ale kommun.

    Tillstånd ändrat till: Löst

    Postat av Ale kommun 07:13 idag

Ge en uppdatering

Din information kommer endast användas i enlighet med vår integritetsskyddspolicy

Nästa: Berätta för oss om dig

Din uppdatering

Berätta för oss om dig

Har du ett lösenord för FixaMinGata?